Amikor elindítottam a Careers direkt csomagot szeptember 1-én előre tudtam, hogy számítani kell azokkal a jelentkezőkkel, akik nem veszik komolyan a munkavállalást, csak okoskodnak és lopják az időmet.

Nos, annak ellenére, hogy egy optimista ember vagyok, mégis tartottam egy kicsit a fent említett jelentkezőktől.

Sajnálattal kell közölnöm, hogy már van feketelistás jelentkező. Mit is jelent ez? Azt, hogy ezentúl nálunk semmit sem vehet igénybe, még az ingyenes szolgáltatásokat sem. Teljesen kitiltjuk mindenről. Magára hagytuk, remélem boldogul egyedül még akkor is ha bajba kerül.

Másrészt azt jelenti, hogy elrabolta az időmet tőled, aki ezt a blogot olvasod és lehet őszintén úgy érzed, hogy a télen szeretnél a segítségünkkel külföldön egy állást szerezni.

Mivel a Careers direkt csomagot napi 2 főre limitáltuk és külön foglalkozunk minden egyes megrendelő egyéni kisérőlevelével (kijavítjuk, kiegészítjük, ha kell), ezért sokan elesnek a lehetőségtől, amikor komolytalanok jelentkeznek. A rendszer sajnos többet nem bír el.

Ezért kérem azokat, akik úgy érzik, hogy semmi keresnivalójuk a télen külföldön egy vendéglátós állásban, kíméljenek meg és iratkozzanak le, mert akkor nem fárasztjuk egymást többet.

Leiratkozni a levelek alján lehet. Szóval hajrá, iratkozz le, ha nem érdekel a külföldi munkavállalás. Ki vagy rúgva!

Ha érdekel a külföldi munkavállalás, akkor töltsd fel a német önéletrajzod és csatolj egy igazolványképet hozzá: www.careers-worldwide.com

Ezzel bekerülsz ingyen a CV adatbázisunkba, amit szállodák látogatnak. Ha nem megfelelő, akkor visszaküldjük, hogy javíts rajta.

Ha szeretnéd igénybe venni a Careers direkt csomagot (és megtudni, hogy mit tartalmaz), akkor itt megtekintheted: www.careers-direkt.com

Mára ennyi.

Sziasztok!

Üdv,

Iulia

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr591386187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simateri 2009.09.16. 18:08:28

Sziasztok Teri vagyok és igen nagyon érdekelne engem ez a külföldi munka egyenlőre szezonálissan. De az a nagy problémám, hogy egy nyelvet sem beszélek. De a válság végett úgy döntöttem, hogy csak külföldön lehet most igazán pénzt keresni. Nagyon nehéz az itthoni helyzet. Három gyereket nevelek és igen sok a havi kiadás amit az itthoni keresettel nem lehet fedezni.A férjemmel szeretnénk kimenni szezonális munkára, úgy mint ő konyhai-kisegítő én meg szobaasszony amit betudnánk vállalni. Ha tudna valaki ebben segíteni igen megköszönném.
Ezért is iratkoztam fel erre a honlapra, de sajnos csak német nyelven lehet, azt gondoltam, hogy nyelvnélkül is lehet.

Careers Worldwide 2009.09.17. 15:33:19

@simateri: Szia! Sajnos nyelvtudás nélkül nem lesz egyszerű és nem javasolom a külföldi munkavállalást, mert az több mint kockázatos.
Kiszolgáltatott leszel és átverhetnek, másrészt pedig semmit sem tudsz önállóan elintézni, illetve nem tudsz kommunikálni a főnököddel és a munkatársaiddal, ami eleve kizárja a munkahely megszerzését.

Azt javasolom, hogy iratkozzatok be egy német tanfolyamra mindketten, mert az a pénz később megtérül többszörösen.
süti beállítások módosítása