Nagyon késő van, pontosan 01.39. Már rég aludnom kellene, de valami miatt nem tudok aludni és elkezdtem olvasgatni...És nem hiába nem bírtam aludni, ugyanis egy olyan mondatra találtam rá, ami nagyon jellemző a magyar emberre, a magyar munkavállalóra, amikor külföldre készül és ez összefügg a munkámmal. Ezt egy szóval is jellemezhetem a mai magyar embert: bizonytalan.

Íme az idézet:

"Ha felhagyunk vele, hogy mindenben és mindenhol ígéreteket és garanciákat keressünk, és képesek vagyunk a keblünkre ölelni a bizonytalanságot, hirtelen hihetetlenül izgalmas világ tárul fel előttünk, ami tele van új lehetőségekkel"

Röviden elmondom, hogy mit jelent számomra ez az idézet.

Amióta létrehoztuk a Careers Worldwide szállodai állásportált, később a Careers direktet és most a Careers info napot azt tapasztaltam nap mint nap a munkám során, hogy az emberek mástól várják a megoldásokat, olyanokat kérdeznek, hogy mi a garancia arra, hogy megkapom az állást?

Én ezen annyira csodálkozom mai napig is, hiszen számomra teljesen természetes, hogy egy állás megszerzése csakis rajtam múlik. Elvileg azért alkalmaznak, mert ÉN megfelek és olyan a hozzáállásom, vagy olyan képességeim vannak, amivel jól el tudom végezni a rám bízott feladatokat.

"Légy te a saját közvetítőd" - ez a Careers direkt szlogenje és már jó ideje azon dolgozom, hogy "átneveljem" az ügyfeleim felfogását. Ne mástól várják el a megoldást, hanem kérdezzenek és önállóan keressék meg azt az információt, ami segít az állás megszerzésében. Nem jó az, ha kiszolgáltatott helyzetbe soforjuk magunkat...

"Aki nem hajlandó megfizetni a tudás árát, az nem tudja mennyibe kerül a tudatlanság". Ez a másik kedvenc idézetem és előszeretettel mondom azoknak az érdeklődőknek, akik húzzák az orrukat mindenért és a saját fejlődésükért nem hajlandók semmit áldozni. Ők az átlagember és elborult az agyuk a sok hülyeségtől, amit hallanak nap mint nap a tv-ben és egyéb médiumokban.

2010 sok új lehetőséget tartogat számodra...

Január 10.-én du. 14.00-15.30 között chatelhetsz velem a blogon élőben. Kérdezz és felelek. Bizonyos információ csak január 16.-án és január 23.-án hangzik el a két info napon.

Január 16-án Budapesten lesz az info nap az Alfréd Panzióban és január 23.-án pedig Győrben lesz a Hotel Famulusban.

Részletes információt és beszámolót az előző info napokról az alábbi linken olvashatsz:

www.careers-infonap.com

 

Találkozunk vasárnap az élő blog chaten!

 

Jó éjszakát!

 

Üdv,

Oprea Iulia

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr931655772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivus 2010.01.08. 17:47:12

Kedves Júlia, nagyon igazad van. A magyar emberekből hiányzik az optimizmus. Ezért is szeretnék nagyon kijutni Ausztriába, és én nagyon bízom is magamban. Már regisztráltam is a jövő heti info napra Budapestre, hogy személyesen is találkozhassunk, és befizethessek a careers direkt szolgáltatásra.

Careers Worldwide 2010.01.08. 20:34:17

@ivus: Szia Ivus! Örülök, hogy jelentkeztél az info napra és annak is, hogy ezt te is így látod.

Találkozunk hamarosan! :)

Szép estét!

Iulia
süti beállítások módosítása