Hogy juthatok ki végre én is külföldre dolgozni?

Mi a külföldi állás megszerzésének folyamata?

Hogyan szerezzek külföldi állást önállóan, közvetítők nélkül?

Mire jó a Careers direkt csomag?

Milyen egy jó önéletrajz?

Hogy írjak jó bemutatkozó levelet a munkaadónak?

Hol tudom a külföldi munkavállalás során kapott fizetésem adóját visszaigényelni?

Hasznos tippek ha már kint vagy külföldön.

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre fogok válaszolni ITT A BLOGON október 29.-én, csütörtökön délután 16.00 és 17.30 között.

Bombázz kérdésekkel és én élőben válaszolok!

Tervezzük, hogy két hét múlva Careers direkt info napot tartunk, ahol személyesen is találkozhatsz velem és a Zsoltival. Mi vagyunk a Careers Worldwide és a Careers direkt alapítói és egyben az üzemeltetői is.

Mivel eddig csak online tartottuk a kapcsolatot, ezért ez lesz az első személyes találkozásunk Veled.

Találkozunk holnap 16.00 órakor! Várlak!

Üdv,

Iulia

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr871466695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napkori 2009.10.28. 18:37:18

Üdvözlök Minden Olvasót!

Csak jót tudok írni a carerrs-worldwide-hoz. Nekem ugyan nem volt szükségem a kezdő csomagra, vagy akár a nyelvtanfolyamra, de ez az oldal indított el az utamon. Miután nyáron lediplomáztam, és semmi munkát nem kaptam itthon-kétségbe estem. Az interneten nézelődtem, és rákattintottam külföldi munkalehetőséget kínáló oldalakra. Ekkor regeltem itt, és milyen jól tettem. Nagyon hasznos informáicókat küld minden egyes alkalommal, ezenkívül rendkívül gyorsan is válaszoltak az emalimemre, ha volt kérdésem. A telefonos segítség is kitűnő volt:) Szóval én magam kezdtem jelentkezni a meghirdetett szobalány állásokra, és kb 20 hotelből 2 foglalkoztatási ígérvényt küldött, egy pedig a héten intézi a munkavállalásit. Beszélek németül, angolul, ez azért fontos, így telefonon minent le tudtunk tisztázni. A tapasztalatom abszolút pozitív az osztrákokról:) Tehát hajrá Mindenkinek!
Üdv!Évi

Napkori 2009.10.28. 18:39:01

Lemaradt az előbbi kommentből, hogy komolyan gratulálok ehhez az oldalhoz mindkettőtöknek! Végre valami jó!:)

heagnes 2009.10.29. 15:58:01

Halihóóóóóó :)

Jó helyen járok?itt van az élő chat júliával és Zsolttal?

heagnes 2009.10.29. 16:08:37

Azt hiszem ide találtam :)Én azt szeretném megosztani veletek,hogy én amikor előfizettem a szolgáltatásra nem gondoltam volna,hogy tényleg hatékony :)Hála Istennek ez nem így volt.Júlia és Zsoltnak köszönhetően,sikerült találnom sok sok száz munkahely közül egyet,ami nekem is nagyon megfelel.Az engedélyre várok,remélem miharabb megkapom.Azt hozzá teszem,nagyon sok munka van mögötte sok száz emailt kell feldolgozni és pályázatot gyártani.Tehát aki belevág ,annak sok sikert kívánok,és hogyha kéri a szolgáltatást akkor tuti talál munkát.De minimum annyit tudjon németül,hogy kommunikálni tudjon a leendő munkaadóval.

Üdv Ágnes

sirap 2009.10.29. 16:10:01

Sziasztok! Hogy juthatok ki végre én is külföldre dolgozni?---az első kérdésem..Mivel kell/érdemes kezdeni?

Zs.Éva 2009.10.29. 16:21:34

Kedves Júlia és Zsolt!
Nincs vendéglátós végzettségem: Diplomás Közgazdász vagyok Idegenforgalom Szálloda Szakon. Van-e esélyem munkát találni?

Zs.Éva 2009.10.29. 16:26:09

Bocsi lemaradt az előbbi kérdésnél, hogy jó sok éves gyakorlatom, nyelvvizsgám (nem anyanyelvi szinten beszélek németül, de adnak el) van.

Careers Worldwide 2009.10.29. 16:33:08

@Napkori:
Sziasztok!

Köszönöm a kedves sorokat! :)

Üdv,

Iulia

Careers Worldwide 2009.10.29. 16:36:33

@sirap: Szia!

Azzal érdemes kezdeni, hogy mennyire beszéled a nyelvet és van-e végzettséged az adott területen, ahol szeretnél munkát vállalni.

Utána meg kell érdeklődni, hogy az adott országban kell-e munkavállalási engedély van sem. Ha igen, akkor meg kinek a feladata az engedély megszerzése.

És végül nem árt egy olyan céget keresni, aki már bizonyított és aki össze tud hozni a munkáltatóval, hogy közvetlen kapcsolatban legyetek és első kézből kapj információt.

Üdv,

Iulia

Careers Worldwide 2009.10.29. 16:40:00

@Zs.Éva: Kedves Éva!

Igen, van esélyed.
Ugyanaz a végzettségünk. :)
Ha beszéled a német nyelvet, akkor meg pláné!
50 év körüli hölgyek is kaptak állást a segítségünkkel, végzettség nélkül. A szakképzett munkaerőt ráadásul jobban megfizetik. Szakképzett alatt itt azt értem, hogy van turizmusban valamilyen végzettséged.

Szerintem a Careers direkt csomag segítségével találsz állást. De én most itt nem reklámozni szeretnék, inkább nézd meg a weboldalt és ha van kérdésed ezzel kapcsolatban, hívj nyugodtan a 0619990566 telefonszámon.

Üdv,

Iulia

Zs.Éva 2009.10.29. 16:47:56

Kedves Júlia!
Tudsz nekem valami jót válaszolni, vagy rossz helyen kérdeztem?
Üdv. Évi

Zs.Éva 2009.10.29. 16:50:54

@Careers Worldwide: Köszönöm Júlia!
Jelentkezem!
Üdv: Évi

Careers Worldwide 2009.10.29. 17:06:19

Amúgy a legutolsó bejegyzésemhez írjatok ha lehetséges, mert így lehet kimarad valaki...Köszi.

kicsizsó 2009.10.29. 17:11:15

Kedves Iulia, az előbb lemarad még egy kérdésem, a decemberi szezonkezdéssel kapcsolatban. odaadtam a leendő munkáltatómnak a kért papírokat, útlevél, szakmunkás bizonyítvány német hiv. fordítás, de nem kért igazolványképet. Ez nem szükséges mindenhol? Hinterglemmben lenne a munka. Annyit mondott hogy emailben átküldi a szerződést és aláírva kell majd visszaküldenem. Ez így rendben lesz szerinted?
Válaszod köszönettel várom
Zsóka

micko 2009.10.29. 17:25:37

Helló, örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt.
Én is szeretnék Ausztriába munkát vállalni, de 63 éves vagyok, igaz jól tartom magam, de szükségem van pénzre. A német konyhanyelvet beszélem egy kicsit. Olyan munkát szeretnék, ahol nem kell munkavállalási engedély, csak 4 hónapra. Milyen esélyem van?

micko 2009.10.29. 17:29:27

@micko: papirom van melegkonyhás üzletvezetőiből, igaz csak keveset dolgoztam benne, de évekig Csopakon laktam és a ház felső szintjét kiadtuk étkezéssel. Ez lemaradt az előbbi kérdésemből

tundykee87 2009.10.29. 17:41:26

Jónapot!Érdeklödnék a külföldi munkáról,hogy myelvtudás nélkül el lehet e helyezkedni kint!Válaszát köszönöm!

Careers Worldwide 2009.10.29. 17:44:37

@micko: Szerintem ne vendéglátásban próbálkozz, hanem inkább idősgondozással kapcsolatos munkalehetőségeket keress külföldi portálokon.

Nagyon sajnálom, de 63 évesen nem hiszem, hogy alkalmaznak vendéglátásban, mert nagyon sok a fiatal jelentkező.

Sok sikert kívánok! Figyelemreméltóan szorgalmas vagy. Nem tudom, hogy hány 63 éves nő akar még dolgozni.

Üdv,
Iulia

Careers Worldwide 2009.10.29. 17:46:04

@tundykee87: Nem. Nyelvtudás nélkül kockázatos. Mi mindig azt javasoljuk, hogy tanuld meg a nyelvet, mert sosem tudhatod mikor kell önállóan valamit elintézned és nyelvtudás nélkül nem fog menni.

Üdv,

Iulia

tundykee87 2009.10.29. 17:47:35

Segítsetek kérlek!!!!!!!Szeretnék dolgozni kint,de nyelvtudás nélkül.mennyi esély van rá???????????????

Careers Worldwide 2009.10.29. 17:54:06

@tundykee87: Van esélyed, de számolj azzal is, hogy átvernek és nem fizetnek ki rendesen, olyan szerződést írsz alá, amit nem értesz, beszélnek hozzád és nem érted...Sorolhatnám. Szerintem tanulj nyelvet és majd utána próbáld meg a külföldi munkavállalást.
Komolyan mondom!

Üdv,
Iulia

micko 2009.10.29. 18:32:01

@Careers Worldwide: Idősgondozással való munkát is tudtok ajánlani? Mert azt is vállalnám. Édesapámat 6 évig ápoltam.

Careers Worldwide 2009.11.05. 18:47:56

@micko: sajnos nem tudunk ajánlani, de külföldi állásportálokon lehet találsz ilyen munkalehetőséget.A Google segítségével menni fog szerintem.

Üdv,
Iulia

szimonetta 2009.12.02. 22:11:34

Szép jó estét mindenkinek:-)
Azt hiszem, egy kicsit megkésvén./a 10.21-hez /de végülis jó helyen járok..

A kérdésem csak az lenne,hogy kozmetikusként van e lehetőség elhelyezkedni német nyelvterületre gondolok..

Angolul jól beszélek+szekmai nyelv is.
A németemen egy kicsit fejleszteni kellenne, főleg a szakmai nyelvterüeleten..

előre is köszönöm, ha válszoltok:-)
köszönettel, tisztelettel: szimonetta

Careers Worldwide 2009.12.03. 13:28:11

@szimonetta: Szia! Igen, kozmetikusként is el tudsz helyezkedni Ausztriában vagy Dél-Tirolban, főleg a wellness szállodákban, ahol van masszázs és kozmetika is.
Szükséged lesz a német nyelvtudásra, ezért azt javasolom, hogy nézz minél több német nyelvű műsort a TV-ben, mert úgy tanulsz a leggyorsabban. Vagy pl. ha van DVD-d, akkor állítsd be német nyelvre és magyar felirattal. Ez a tutti recept!

Üdv, Iulia

szimonetta 2009.12.06. 19:27:42

@Careers Worldwide: Nagyon köszönöm a felvilágosítást:-) szép napot

szoliviki 2010.01.20. 11:05:59

Sziasztok!
Én szobalánynak szeretnék menni Ausztriába! De nem beszélek idegen nyelvet! És igy egyedül eléggé félek belevágni! Tudna valaki valamit ajánlani? Nagyon nagy szükségem lenne a munkára! Köszi

árbájt 2010.01.23. 21:12:44

sziasztok!
En mar beleuntam az itteni hejbentopogos igazsagtalan masik vallara allos melokbol....
ezert szeretnek Ausztriaban vagy del Tirolban munkat vallani. A nemet nyelvtudasom az hagy nemi kivannivalot maga utan de angolul jol elboldogulok. jo az angol is vagy kepezzem magam tovabb nemetul? korhatar van? 41 vagyok. valami karbantarto allas erdekelne.
süti beállítások módosítása