Sziasztok!

Köszönöm, hogy itt voltatok. Most elköszönök és szerintem a következő héten is beszélgethetünk "élőben" a blogon, mert úgy látom van sok kérdés. Mit szóltok?

Olvassátok az e-mailem és gyertek el az első Careers direkt info napra, hogy találkozzunk személyesen is.

Szép estét kívánok mindenkinek és remélem sikerült minden eddigi kérdésre választ adnom.

Üdv,

Iulia

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr771484551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vik1 2009.11.19. 10:14:29

Szia Mindenkinek!

Leírnám saját tapasztalataimat, hogy mindenki lássa, hogy ez az egész nagyon jó és valóban működik.
Egy kicsit magamról: Pécsen lakom és a kereskedelemben dolgoztam amég nem találtam meg ezt az oldalt. Teljesen biztos munkahelyem volt, viszont a munkakörülményekkel és az egész rendszerrel nem voltam megelégedve,(iskola után ez volt az első helyem és 3 évig húztam az igát) ezért úgy éreztem, hogy eljött az ideje, hogy tegyek is valamit az életemért. Egészen véletlenül jotottam ide az oldalra és felvettem a kapcsolatot Júliával és Zsolttal. Hosszas hezitálás után(mikor már valóban rászántam magam, hogy megyek) feliratkoztam a Carriers-Direkt csomagra és jött is az eredménye bűven! Jöttek a levelek, telefonok és a Carriers Worldwide csapat is bármikor a rendelkezésemre állt. Kicsit számszerűsítve a végeredményt: Most néztem meg, több mint 500 levelet és megannyi hívást kaptam. Konkrét állás amiből tudtam válogatni kb 50 és 70 között volt. Ami szerintem remek eredmény, mert egy kicsit későn szántam rá magam. (szezon kezdete elött legalább 1-2 hónappal elöbb kell elkezdeni a keresgetést, ez csak a saját tapasztalatom, de végülis nekem is ment)A munkaadók nagyon kedvesek és rendesek voltak egy-két kivétellel,de az mindíg van. Szóval a számok után csak annyit még, hogy kb 3 nap alatt sikerült helyet találnom és November 30.-án utazom is ki. A kinti tapasztalatokról majd még írok, addig is mindenkinek sok sikert és a Careers Worldwide csapatnak pedig egy hatalmas köszönet a közreműködésért.
Üdv mindenkinek: Viktor

u.i.: ezt fontosnak tartom még leírni, hogy normális, elfogadható nyelvtudás nélkül nagyon nehezen megy a dolog, tessék odafigyelni

bezzegszilvia · http://allas-munka.blog.hu/ 2009.11.20. 14:17:51

Az, hogy külföldön jobban lehet-e érvényesülni, a személytől is függ.

Témába vágóan: allas-munka.blog.hu/2009/11/20/az_egyiknek_sikerul_a_masiknak_nem_2
süti beállítások módosítása