Létrehoztam a blogot azzal a céllal, hogy minél több hasznos információt osszunk meg egymással a külföldi munkavállalással kapcsolatban.

Meghívott voltam március 11-én a Kossuth Rádió Napközben c. műsorában és a külföldi munkavállalásról beszélgettünk élő adásban.

Felhívtam a figyelmet arra, hogy aláírt munkaszerződés nélkül ne utazzon ki senki, illetve ne írjon alá senki olyan szerződést, amit nem ért meg 10000%-an. Sokan úgy gondolják, hogy az mit számít? Hát számít...most értesültem, hogy 4 magyart ismét átvertek Ausztriában, nem fizeti ki őket a munkáltató és nem tudják, hogy a szerződésben mi áll.

Nos, felteszem akkor a kérdést: megéri 10.000 Ft - 12.000 Ft-ot áldozni arra, hogy a lefordítsuk a munkaszerződésünket magyar nyelvre mielőtt aláírjuk? Vagy hivatkozunk arra, hogy nincs pénzünk, utána meg dolgozunk heteken keresztül semmiért...

Sajnos egyre több olyan külföldi munkavállaló keres meg bennünket azzal a problémával, hogy átverték őket és mit tegyenek? Mi azért vagyunk, hogy segítsünk, de jobban örülnénk, ha indulás előtt mindenki pontosan tudná hogy bizonyos helyzetekben mi a teendő.

A blogon ezekről fogok írni, illetve szorgalmazom azt is, hogy iratkozzatok fel a www.careers-worldwide.com szállodai állásportál hírlevél listájára és olvassátok el a 15 fontos tudnivaló a külföldi munkáról c. ingyenes e-mail tanulmányt.

Egyetértesz? Tiltakozol? Írd meg a véleményed!

 

Üdvözlettel,

 

Oprea Iulia

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-munka.blog.hu/api/trackback/id/tr221013760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter219 2009.03.23. 10:57:37

Sziasztok!

Régota keresek külföldi munkát és jol jön ez a kinti munkalehetöségekröl szolo forum.

By

Careers Worldwide 2009.03.23. 11:16:40

Szia Péter!

Milyen munkát keresel külföldön, illetve milyen országban?
Mi a véleményed a külföldi munkavállalásról?
Szerinted tájékozottak a magyar munkavállalók a külföldi lehetőségekről?

Üdv,
Iulia

Incognito 2009.03.23. 11:35:49

Hi.

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Jó lenne, ha minél több infót valós kapnánk a mostani külföldi helyzetről az álláspiacon.

By

kancaj 2009.03.23. 13:31:29

Sziasztok,én már lassan fél éve keresgélek külföldi munkát de csak hitegetők és átverőkkel hozott össze a sors,a feleségemmel keresek vendéglátás területén valamilyen megoldást,szakács és felszolgáló szakmával,ha valakinek van ötlete azt nagyin szivesen venném,már mindenhova regisztráltam ahova csak lehet és önéletrajz hegyeket is elküldtem már.

kancaj 2009.03.23. 13:32:17

elérhatőségem:j.kanizsai@freemail.hu

Cat. 2009.03.23. 14:08:49

Én a suli elvégzése után tervezem hogy újra visszamegyek nyáron, de ki tudja meddig maradok. Elsőként Rokonokhoz megyek, és ha megtetszik egy állás, akkor maradok, nemcsak a nyári szünetre:) Eddig nem volt túl sok kellemetlen tapasztalatom, dolgozni ugyanúgy kell, mint máshol a vendéglátóiparban ( bár magyaro.-i tapasztalatom még nincs.) de több szempontból is megéri külföld!!:D

kokochef 2009.03.23. 15:03:06

Sziasztok!

Én már voltam kinnt egyszer, tavaly előtt, mint szakács.Rengeteget dolgoztam, nem egy alkalom volt hogy 9-től éjjel kettőig dolgoztam pihenő nélkül.DE MEGÉRTE!Kifizettek az utolsó euro-ig, meg még pluszba is kaptam.800 euro-ba egyeztünk meg a főnökkel, mikor eljöttem 1500 eu-t kaptam.háromszor számoltam meg mire elhittem:).Ha tehetem újra kimegyek mert azóta haza kellett jönnöm.De ha lehet akkor valami betanított munkára.Sok szerencsét mindenkinek a külföldi munkaszerzésben!!!!

au pair anglia · http://aupairmunkak.hu/ 2011.02.15. 21:23:58

Remek a blog, sok hasznos információt találtam rajta. Ajánlani fogom az au pairjeimnek.
üdv
www.aupairmunkak.hu/
süti beállítások módosítása